یکشنبه 30 شهریور 1399   01:53:16
سازمان

شرکت خدمات انفورماتیک طیف گسترده فعالیت‌ها و خدمات خود را با تکیه بر کادر متخصص و با تجربه شرکت در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. این مجموعه در قالب پنج معاونت اصلیٍ "منابع و توسعه مدیریت"، "بازاریابی و فروش"، "نرم افزار" ، "شبکه" و "عملیات" مشغول به فعالیت می‌باشند. موفقیت و جایگاه فعلی شرکت حاصل فعالیت هماهنگ و نزدیک این پنج معاونت با یکدیگر می‌باشد.

 

معاونت منابع و توسعه مدیریت
این معاونت با انجام فعالیت‌هایی نظیر امور پرسنلی و رفاهی کارکنان، خدمات اداری، مالی، آموزش کارکنان و مشتریان، عمران، تاسیسات و پشتیبانی سیستم‌های اطلاعاتی شرکت، وظیفه پشتیبانی از چهار معاونت دیگر را بر عهده دارد. همچنین مدیریت بازرگانی, مسئول تامین تجهیزات و سخت افزار اتوماسیون بانکی, مطابق با نیاز مشخص شده فنی است که از طریق منابع داخلی و خارجی برای مشتریان شرکت تامین می نماید.

معاونت بازاریابی و فروش
این معاونت با در اختیار داشتن دو بازوی "بازاریابی" و "فنی" در قالب سه مدیریت، فعالیت‌هایی نظیر مدیریت پایانه‌های خودکار بانکی، بازاریابی و فروش، مدیریت و کنترل پروژه، مدیریت محصول و مدیریت قراردادهای مشتریان را بر عهده دارد.

معاونت نرم افزار
فعالیت اصلی این معاونت تهیه و تولید محصولات نرم‌افزاری متنوع شرکت می‌باشد. علاوه بر تولید و توسعه نرم‌افزارها،اجرای عملیات بانکی به همراه پشتیبانی مشتریان در رابطه با استفاده از محصولات شرکت از جمله فعالیت‌های این معاونت محسوب می‌شود.

معاونت شبکه
فعالیت معاونت شبکه به تحقیق, طراحی, راهبری، پشتیبانی و گسترش شبکه‌های مخابراتی شرکت از جمله VSAT و VNB اختصاص دارد. این معاونت با اجرای عملیات مهندسی ایستگاه‌های مرکزی و طراحی و توسعه شبکه وظیفه رسیدگی به امور زیرساخت طرحهای جامع اتوماسیون سازمانهای بزرگ را به عهده دارد.

معاونت عملیات

مسئولیت نصب، نگهداری، راهبری، و پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوترهای بزرگ (MF)، اجرای تمامی عملیات بانکی، مسئولیت نصب، نگهداری، راهبری، و پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سامانه های شتاب ، شاپرک ، سیستم های کارت و سامانه های نوین بانکی در کل کشور را به طور 24 ساعته بدون وقفه بر عهده دارد.