پنجشنبه 12 تير 1399   16:47:41
طرح اتوماسیون جامع بانکی

با گسترش  امکانات و ابزارهای  شرکت  خدمات انفورماتیک،  امکان طراحی  و ارائه  یک  راه‌حل  جامع  اتوماسیون بانکی فراهم شد. این راه‌حل که از لایه‌ها و اجزای مختلف نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و مخابراتی تشکیل شده این امکان را در اختیار بانک‌های کشور قرار می‌دهد تا به ابزارهای لازم برای خودکارسازی امور داخلی خود مجهز شوند. با استفاده از این راه‌حل همچنین بانکها می‌توانند خدمات جدیدی را با استفاده از ابزارهای الکترونیک به مشتریان خود ارائه نمایند.
طرح جامع اتوماسیون بانکی اولین بار در سال 1376 تحت عنوان پروژه حساب‌های سیبا در بانک ملی ایران پیاده‌سازی شد. با آغاز بهره‌برداری از این راه‌حل بسیاری از محدودیت‌های موجود در سیستم بانکی برای ارائه خدمات به مشتریان از میان رفت و امکان ارائه طیف تازه‌ای از خدمات برای بانک ملی ایران فراهم شد.

پس از بانک ملی ایران دیگر بانک‌های کشور نیز ضمن استقبال از این طرح به جمع بهره‌برداران این راه‌حل پیوستند.


سیستم یکپارچه بانک ملی ایران – سیبا (Total Solution)
2956 شعبه تحت پوشش
 
سیستم یکپارچه بانک صادرات ایران – سپهر (Total Solution)
3374 شعبه تحت پوشش
 
سیستم یکپارچه بانک کشاورزی – مهر (Total Solution)
1002 شعبه تحت پوشش
 
سیستم یکپارچه بانک کارآفرین (Outsourcing)
تمام شعب در سراسر کشور
 
سیستم یکپارچه بانک پارسیان (Outsourcing)
تمام شعب در سراسر کشور
 
سیستم یکپارچه بانک صنعت و معدن (Outsourcing)
تمام شعب در سراسر کشور
 
سیستم یکپارچه بانک توسعه صادرات(Outsourcing)
تمام شعب در سراسر کشور
 

سیستم یکپارچه بانک دی (Outsourcing)

تمام شعب در سراسر کشور

 
سیستم یکپارچه بانک آینده(Outsourcing)
تمام شعب در سراسر کشور